Lots of fun en vliegende mieren. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lins - WaarBenJij.nu Lots of fun en vliegende mieren. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lins - WaarBenJij.nu

Lots of fun en vliegende mieren.

Blijf op de hoogte en volg Lins

03 November 2015 | Curaçao, Willemstad

Hola!

Weer een nieuw verslag vanuit het nog altijd warme, soms iets minder zonnige, Curaçao. Ik vermaak mezelf hier uitstekend en realiseer mezelf dat de tijd vliegt, ik ben al bijna op 1/3 van m'n stageperiode. Oke, het voelt soms als verlenging van m'n zomervakantie.

Het dagelijks leven bevalt me prima. Als ik in de ochtend wakker word, hoef ik niet eerst naar buiten te kijken om vervolgens te bepalen wat ik die dag aan zal doen. Het is toch altijd 30 graden. Echter voelt het op stage aan alsof ik leef op de Noordpool. De airco staat op mij gericht, en wanneer ik hem warmer dan 23 graden wil zetten begint ie te stinken. Mijn stagebegeleidster zit in haar hemdje en ik met een vest aan, klein verschil.

Mijn stage is zeer zelfstandig en ik heb veel verantwoordelijkheden. Uiteraard krijg ik goede feedback waarvan ik veel kan leren.

Ook buiten stage om leer ik verschillende dingen. Zoals nooit je raam open zetten wanneer er regen/onweer in de lucht hangt. Ik had net kakkerlakkenspray in m'n kamer gesprayd en dacht vervolgens het raam open te zetten vanwege de stank. Met als gevolg dat er +100 vliegende mieren in m'n klamboe en bed zaten. Sonde van de kakkerlakkenspray, gezien ze vanzelf dood gingen, ik dat niet wist, en ze gedood heb met de halve bus spray.

In mijn vrije tijd ga ik vaak naar de bioscoop. Voor omgerekend 4 euro kan ik hier naar de film. Verder ga ik ieder weekend naar het strand. Ik geloof dat ik inmiddels bijna alle strandjes gezien heb.

Vorige week vrijdag ben ik samen met de meiden naar André Hazes Jr. geweest, wat een leuke Hollandse avond was. De ochtend erna moest ik 6 uur opstaan, gezien ik met twee huisgenootjes de Christoffelberg ging beklimmen. Na 1 uur en een kwartier van lopen en klimmen waren we ein-de-lijk boven. Ik had het iets onderschat, het was namelijk behoorlijk zwaar. Eenmaal boven bleek alles de moeite waard. Jammer dat het vrij bewolkt was, maar wat een uitzicht. De terugweg verliep iets soepeler, behalve dat onze huisgenoot ons de verkeerde kant uit stuurde waardoor we minimaal een half uur zijn omgelopen.

Afgelopen vrijdag was het tijd voor Guus Meeuwis, wat uiteraard een super leuke avond was.

Gisteren (zondag) waren we op weg naar Westpunt toen het ontzettend hard begon te regenen. Vervolgens stonden we ineens bij National Park Sheta Boka. Een goedkoop maar leuk park, met water wat tussen de rotsen omhoog gespoten wordt en heel veel grote en kleine krabben. Vervolgens begon de zon te schijnen en zijn we geëindigd op het strand.

Tot het volgende verslag.
Ayo!


  • 03 November 2015 - 12:37

    Willemien Jansen:

    Lieve Linsey.

    Weer een mooi verslag! Hier is alles rustig. De herfstvakantie is weer voorbij. Leon en Maik zijn 4 dagen naar Euro Disney geweest en hebben het erg leuk gehad. Erg veel gezien en veel gedaan!
    Nu gaan we al weer richting sinterklaas ook weer leuk. Verder niet veel nieuws hier. Ik wens je weer succes met alles en vooral genieten!!

    Lieve groetjes van Willemien en de rest van de familie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lins

Blijf hier op de hoogte van mijn stage-avontuur in Curaçao.

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 6416

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 14 April 2016

Stage Curaçao

Landen bezocht: